Termene și condiții
1.ELEMENTE DEFINITORII
Termenele si condițiile generale se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri de către NINNA ART SHOES SRL prin intermediul magazinului on-line galarieli.ro către Cumpărător si pot fi modificate numai cu acordul expres al NINNA ART SHOES SRL.
Folosirea acestui site incluzând vizitarea si cumpărarea de produse, implica acceptarea termenelor si condițiilor prezentate mai jos de fiecare data cand accesați site-ul. Pentru folosirea in cele mai bune condiții a site-ului, se recomanda citirea cu atenție a tuturor termenelor si condițiilor.
Termenele si condițiile pot fi schimbate in orice moment de către NINNA ART SHOES SRL, fara a fi necesara o notificare prealabila a utilizatorului, ce are acces permanent la Termenele si Condițiile utilizării serviciilor si este obligat sa le citească de fiecare data cand accesează site-ul nostru.
In cazul in care vânzarea a fost efectuata prin intermediul interacțiunii directe (fizice) intre Client sau orice reprezentant împuternicit de acesta si un reprezentant al NINNA ART SHOES SRL, contractul încheiat nu va fi considerat contract de vânzare la distanta si nu vor fi incidente dispozițiile prezentelor Termene si Condiții. Interacțiunea directa este probata prin semnarea facturii de către Client/împuternicit.
In cazul in care comanda se efectuează in numele unei persoane juridice, nu se vor aplica condițiile recunoscute cumpărătorilor persoane fizice prin intermediul prezentelor Termene si Condiții, urmând a fi aplicabile, in acest caz, dispozițiile Codului Civil privind raporturile intre profesioniști.
galarieli.ro - site aflat in proprietatea exclusiva a NINNA ART SHOES SRL, persoana juridica romana organizata conform legii, având sediul social in București, Sos. Colentina nr. 390, parter, sector 2, înregistrata sub nr. J40/2116/2011 in Registrul Comertului, Cod Unic de Inregistrare: 28086550.
Site – reprezinta domeniul galarieli.ro apartinand NINNA ART SHOES SRL prin intermediul caruia UTILIZATORUL are acces la informatii privind produsele oferite de catre NINNA ART SHOES SRL.
Cumparator – persoana fizica ce emite o Comanda si care a acceptat TERMENELE SI CONDITIILE prezentului SITE.
Vanzator – societatea NINNA ART SHOES SRL.
Bunuri – orice produs inclusiv documentele mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si sa faca plata acestora.
Contract la distanta – conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative- art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind dreptufrile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.
Incheierea contractului la distanta – contractul la distanta se considera incheiat atunci cand comanda plasata de catre Cumparator este confirmata electronic de catre Vanzator.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in Comanda.
Newsletter – mijlocul de informare periodic, prin e-mail, asupra produselor si/sau promotiilor desfasurate de catre Vanzator intr-o anumita perioada transmis Utilizatorului/Cumparatorului exclusiv in baza unui acord explicit;
ANSPDCP – Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
Date cu caracter personal inseamna – orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila („persoana vizata”); o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;
Prelucrare – orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea;
Operator – persoana care stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;
Persoana imputernicita de operator – persoana care prelucreaza datele cu caracter personal in numele operatorului;
Consimtamant/Acord al persoanei vizate – orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate in scopul prezentat.
Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice;
Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul);
Daca Cumparatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a prezentilor Termene si Conditii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia.
Termenele si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului la distanta astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.
3. FACTURARE – plati si livrare
Plasarea unei comenzi este conditionata de acceptarea expresa de catre Cumparator a prevederilor Termenelor si Conditiilor.
Produsele dorite se aduga in Cosul de Cumparaturi, selectandu-se marimea dorita si culoarea, comanda fiind finalizata prin oferirea de catre Cumparator a datelor pentru facturare, respectiv pentru livrare, urmata de apasarea butonului “Plaseaza comanda”, dupa aceptarea expresa a Termenelor si Conditiilor, prin bifarea campului intitulat „Am citit si sunt de acord cu Termene si Conditii”.
Plasarea unei comenzi si poate realiza si telefonic, contactarea Vanzatorului de catre Cumparator in vederea plasarii unei comenzi semnificand acceptarea clauzelor Termenelor si Conditiilor.
Toate preturile aferente produselor sau serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON, folosind informatiile furnizate de Cumparator in formularul de comanda. Vanzatorul nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Cumparator pentru factura.
Plata produselor achizitionate prin intermediul Site-ului se poate face, la acest moment, doar ramburs si prin transfer bancar. Orice noua modalitate de plata va fi adusa de indata la cunostinta Cumparatorilor prin actualizarea Termenelor si Conditiilor.
In cazul in care Vanzatorul nu va putea onora o comanda sau o parte din comanda, va contacta Cumparatorul prin e-mail si/sau telefonic. In cazul in care comanda va putea fi onorata partial, Vanzatorul ii va expune Cumparatorului optiunile de care acesta dispune: fie poate anula comanda pentru produsul respectiv, fie poate anula comanda in integralitate. Daca este cazul, Vanzatorul va dispune rambursarea sumelor achitate de catre Cumparator pentru comanda anulata partial sau integral in termen de maxim 14 zile de cand a luat cunostinta de decizia Cumparatorului.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt prevazute in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Livrare – vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat rapid catre Cumparator.
Pentru livrarile in celelalte judete ale tarii, livrarea se efectueaza in aria de acoperire a serviciului de curierat. Pentru livrari in afara serviciului de curierat se va percepe un tarif suplimentar in functie de destinatie, ce poate fi consultat pe site-ul serviciului de curierat cu care Vanzatorul colaboreaza.
Termenul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorii Vanzatorilor, numarul zilelor lucratoare din luna, numarul produselor din comanda etc. Produsele aflate in stoc se expediaza, de regula, in termen de 3-5 zile din momentul plasarii comenzii de catre Cumparator si numai in situatii exceptionale se va putea ajunge la un termen de livrare prelungit, ce nu va depasi 30 de zile. In eventualitatea depasirii termenului de livrare anuntat la momentul plasarii comenzii, Vanzatorul va informa Cumparatorul prin e-mail si/sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare de 30 de zile.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor pe teritoriul Romaniei.
4. DECLINAREA RESPONSABILITATII
Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini in orice mod datorita diferentelor inerente care pot sa apara intre poze si realitate.
NINNA ART SHOES S.R.L isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe SITE.
NINNA ART SHOES S.R.L nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii temporare a Site-ului.
Valoarea maxima a obligatiilor Societatii fata de orice cumparator in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de Societate de la cumparatorul respectiv.
5. GARANTIILE SI DISPONIBILITATEA PRODUSELOR
Produsele cumparate prin intermediul site-ului galarieli.ro beneficieaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte, cu respectarea conditilor de garantie conforme legislatiei in vigoare.
NINNA ART SHOES S.R.L asigura garantia tuturor produselor comercializate, potrivit dispozitiilor Legii 449/2003 privind vânzarea produselor si garantiile asociate acestora (cu modificarile ulterioare) si conform informatiilor privind garantia produselor descrise in certificatul de garantie a produsului, pentru fiecare produs in parte. Produsele deteriorate pe perioada garantiei vor fi returnate la NINNA ART SHOES S.R.L adresa BUCURESTI, SECTOR 2, SOS. COLENTINA NR.390, cod postal 021171. Repararea sau dupa caz, inlocuirea produsului va avea loc in termen de 14 zile calendaristice de la data la care Vanzatorul a fost informat asupra defectului.
In cazul in care repararea sau dupa caz, inlocuirea produsului va fi considerata disproportionata, ca masura reparatorie sau va fi imposibilita, in conditiile prevaazute de art. 11 din Legea 449/2003, vanzatorul va informa cosumatorul ca solicitarea privind remedierea neconformitatii nu poate onorata.
Garantia se valideaza cu certificatul de garantie si cu factura din colet.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia comenzi in scris, pe adresa office@galarieli.ro si/sau la numarul de telefon 0731157777. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
NINNA ART SHOES S.R.L nu garanteaza disponibilitatea in stoc a produselor afisate, in urmatoarele cazuri: stocul initial pus la dispozitie s-a epuizat sau se constata ca produsul comandat prezinta un defect, motiv pentru care vanzatorul va avea dreptul de a nu livra partial sau integral o anumita comanda si se obliga sa anunte cumparatorul in cel mai scurt timp despre situatia aparuta.
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, NINNA ART SHOES S.R.L isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.
6. FRAUDA
NINNA ART SHOES SRL nu solicita Cumparatorilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale astfel incat Cumparatorii sau Utlizatorii ce divulga aceste date catre terti urmeaaza sa isi asumea intreaga responsabilitate in acest sens.
Comunicarile realizate de catre NINNA ART SHOES SRL prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale Vanzatorului.
In eventualitatea oricarei incercari de fraudare a site-ului incluzand dar nelimitandu-se la inercarea accesarii oricarui tip de date personale stocate in sisteme apartinand NINNA ART SHOES SRL, alterarea continutului Site-ului sau orice corespondenta expediata de Vanzator, afectarea performantelor serverului/serverelor pe care ruleaza Site-ul, NINNA ART SHOES SRL isi rezerva dreptul de a pune in miscare actiunea penala impotriva aceluia sau acelora care au incercat sau au atins scopurile exemplificate nelimitativ.
7. DREPTURI DE AUTOR - COPYRIGHT
Intregul continut al site-ului galarieli.ro, incluzand, enumerativ, dar nu limitativ, imagini, texte, butoane, programe, scripturi si orice alte date, este proprietatea NINNA ART SHOES S.R.L si este protejat conform Legislatiei aplicabile in materia drepturilor de autor si proprietatii intelectuale. Folosirea fara acordul scris a NINNA ART SHOES S.R.L a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Pentru raportarea problemelor legate de drepturile de proprietate intelectuala va rugam sa ne contactati, in scris, la adresa de email: office@galarieli.ro ori la numarul de telefon: 0731157777.
8. LITIGII
Orice disputa, de orice fel, aparuta intre Cumparatori si NINNA ART SHOES SRL va fi rezolvata pe cale amiabila.
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane competente de la sediul NINNA ART SHOES S.R.L.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Vanzatorul ofera Cumparatorului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune. In acest sens se poate utiliza urmatorul link catre platforma SOL:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO
9. FORTA MAJORA
Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. Partea care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligata/obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 15 zile de la data producerii evenimentului in limitele prevazute in cap. 9 al Termenelor si Conditiilor.
10. DATE PERSONALE
Pe site-ul www.galarieli.ro, utilizatorul este responsabil pentru toate activitatile care survin prin accesarea contului si parolei personale. Vanzatorul NINNA ART SHOES S.R.L nu poate fi facut responsabil pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.
NINNA ART SHOES SRL incearca sa protejeze cat mai mult dreptul la intimitate si la imagine al utilizatorilor site-ului in scopul de a le oferi o experienta online sigura, care sa nu afecteze in mod negativ viata personala a utilizatorilor. In acest sens, depunem toate eforturile pentru a ne asigura ca informatiile care sunt introduse in sistem sunt utilizate numai in scopurile pe care le aveti in vedere. Vanzatorul este impotriva practicilor SPAM si drept urmare, are si va avea in vedere ca datele cu caracter personal furnizate in vederea executarii contractului la distanta sau furnizate involuntar, prin vizitarea site-ului, sa nu poata fi accesate de terte parti neautorizate.
Prin vizitarea site-ului si acceptarea Termenelor si Conditiilor va exprimati acordul expres cu privire la colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal in sistemele Vanzatorului atat manual cat si automat, in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor). Daca nu sunteti de acord ca datele dumneavoastra sa fie prelucrate, aveti dreptul si libertatea de a nu accesa site-ul www.galarieli.ro.
NINNA ART SHOES, in calitate de operator de date cu caracter personal, a implementat masurile tehnice si organizatorice pentru a asigura respectarea drepturilor utilizatorilor site-ului www.galarieli.ro (persoane vizate conform Regulamentului nr. 679/2016), si anume:
- Dreptul de acces inseamna dreptul persoanei vizate de a obtine o confirmare din partea operatorului ca prelucreaza sau nu datele cu caracter personal care il privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele.
- Dreptul la portabilitatea datelor se refera la dreptul de a primi datele personale intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si la dreptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator, daca acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
- Dreptul la opozitie vizeaza dreptul persoanei vizate de a se opune prelucrarii datelor personale atunci cand prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public sau cand are in vedere un interes legitim al operatorului. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, persoana vizata are cu precadere dreptul de a se opune prelucrarii in orice moment.
- Dreptul la rectificare se refera la corectarea, fara intarzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte stocate. Rectificarea trebuie comunicata fiecarui destinatar la care au fost transmise datele, cu exceptia cazului in care acest lucru se dovedeste imposibil sau presupune eforturi disproportionate (demonstrabile).
- Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) inseamna dreptul persoanei vizate de a solicita sa ii fie sterse datele cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; isi retrage consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; se opune prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale.
- Dreptul la restrictionarea prelucrarii poate fi exercitat in cazul in care persoana contesta exactitatea datelor, pe o perioada care permite verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegala, iar persoana se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea; in cazul in care operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; in cazul in care persoana s-a opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei respective.
Colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal obtinute prin intermediul site-ului www.ninna-art-shoes.ro este realizata cu respectarea prevederilor Regulamentul nr. 679/2016.
Pentru orice informari sau solicitari in baza dreptului persoanelor vizate conform Regulamentului General pentru Protectia Datelor, va puteti adresa la adresa de email: office@galarieli.ro, urmand ca in termen de cel mult o (1) luna sa primiti un raspuns de la Vanzator, in calitate de operator de date cu caracter personal.
In situatia in care considerati ca drepturile dumneavoastra prevazute in Regulamentul nr. 679/2016 au fost incalcate, aveti posibilitatea de a va adresa, prin depunerea unei plangeri, Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, respectiv ANSPDCP. Datele de contact ale ANSPDCP sunt urmatoarele: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336; Telefon: +40.318.059.211/+40.318.059.212; Fax: +40.318.059.602; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro; Pagina web: www.dataprotection.ro.
NINNA ART SHOES SRL prelucreaza datele cu caracter personal in urmatoarele scopuri si temeiuri legale:
- in scopul facilitarii accesului utilizatorilor pe Site prin crearea unui cont de membru, colectand, in acest sens, urmatoarele date cu caracter personal: adresa de e-mail, utilizatorul urmand sa isi creeze parola cu care se va loga de fiecare data cand va dori. Optional, fiecare utilizator poate insera in cont numele si prenumele, ca date cu caracter personal;
- in scopul executarii contractului: in vederea validarii, expedierii si facturarii comenzilor catre acesta sau pentru rezolvarea anularilor ori a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la produsele achizitionate: nume, prenume, adresa de livrare, numar te telefon;
- in baza consimtamantului utilizatorului, pentru contactarea acestuia, spre a oferi informatii privind produsele comercializate sau ofertele practicate de Vanzator, la cererea sa voluntara, prin bifarea campurilor expres prevazute pe site pentru exprimarea acordurilor de marketing sau prin inserarea adresei de e-mail in campul destinat abonarii la newsletter;
- in interes legitim, anumite date colectate involuntar si care nu pot conduce la identificarea unica a unei persoane (adresa IP, geolocalizare) pentru a imbunatati serviciile oferite utilizatorilor;
NINNA ART SHOES SRL prelucreaza datele in mod legal, echitabil si transparent. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopuri determinte, explicite si legitime. Procesarea datelor este adecvata si limitata, doar in raport de necesitatea realizarii scopului pentru care acestea au fost colectate. Datele cu caracter personale vor fi retinute doar pe perioada de timp necesara indeplinirii scopurilor pentru care sunt procesate, iar prelucrarea se va realiza de o maniera adecvata pentru asigurarea securitatii si integritatii datelor. Niciun transfer de date nu se va realiza fara masuri de precautie adecvate.
Datele cu caracter personale procesate de NINNA ART SHOES SRL sunt retinute pentru o perioada cuprinsa intre 3 si 10 ani, in functie de scopul colectarii datelor personale, dupa cum urmeaza: datele furnizate prin intermediul formularului de comanda vor fi stocate pentru o perioada de 10 ani de la momentul colectarii, datele furnizate pentru crearea unui cont vor fi retinute pentru o perioada de 3 ani de la ultima logare a Membrului iar datele prelucrate in scop de marketing pentru o perioada de 5 ani, calculata de la momentul oferirii consimtamantului expres al persoanei in cauza. Anterior expirarii termenului de 5 ani valabil pentru comunicari de marketing, NINNA ART SHOES SRL isi rezerva dreptul de a contacta persoana vizata in vederea reinnoirii consimtmantului in scop de marketing.
11. SECURITATEA DATELOR PERSONALE SI A INFORMATIILOR
Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite de Vanzator numai in scopul declarat al acestui site. Site-ul www.galarieli.ro foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul Societatii.
NINNA ART SHOES SRL implementeaza masuri tehnice si organizatorice pentru a asigura protectia datelor prelucrate prin intermediul Site-ului.
12. RETURNAREA PRODUSELOR
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
- Produsul ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de NINNA ART SHOES S.R.L.
- Produse ce au fost livrate gresit: livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata in termen de 48 de ore de la efectuarea livrarii produselor, sau dupa caz, va refuza receptia comenzii. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru o noua inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de NINNA ART SHOES S.R.L
Produsele care se incadreaza in cazurile sus-mentionate, vor fi expediate inapoi la firma NINNA ART SHOES S.R.L, BUCURESTI, SECTOR 2, SOS. COLENTINA NR.390, cod postal 021171 pe propria cheltuiala, impreuna cu Formularul de Retur completat. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs. Produsele vor fi expediate in forma lor originala, fara a fi deteriorate sau utilizate si daca este posibil, in ambalajul originalsi impreuna cu materialele de protectie ce au insotit produsul ( hartie, folii, pungi, carton etc. ) pentru a evita deteriorarea acestora. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza retururile ale caror cutii nu sunt protejate corespunzator.
Va rugam sa ne informati in cazul in care doriti sa efectuati un retur si veti primi toate indicatiile necesare!
Contravaloarea marfii returnate va fi restituita in cel mult 14 zile calendaristice de la momentul constatarii neconformitatii produselor. In cazul in care necofnormitatea nu este comunicata anterior returului, contravaloarea produselor urmeaza a fi returnata Cumparatorului in termen de 14 zile calendaristice calulcate de la momentul preluarii produselor returnate.
Contravaloarea produselor returnate va fi restituita prin transfer bancar, in contul indicat in scris de Cumparator.
Va rugam sa pastraţi dovada de expediere a coletului returnat pâna la incheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, sau, dupa caz, pâna la momentul rambursarii banilor.
Returnarea produselor se va efectua, daca este posibil, prin intermediul unei firme de curierat, urmand ca taxa de livrare sa fie returnata in cazul in care se va constata neconformitatea produselor.
13. RENUNTARE LA CUMPARARE
Conform Ordonantei nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care a intrat in posesia fizica a produsului comandat.
Inainte de expirarea perioadei de retragere din contract, Cumparatorul informeaza Vanzatorul despre decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
- de a folosi modelul de formular de retragere;
- de a face o declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract;
Model de formular de retragere din contract in conformitate cu dispozitiile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumaatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
“Catre : NINNA ART SHOES SRL, Bucuresti, Sos. Colentina nr. 390, Sector 2;
Telefon: 0731157777;
Vă informez/Vă informam prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse :
- Comandate la data (*)/primite la data (*)
- Numele Clientului:
- Adresa Clientului:
- Semnatura Clientului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
- Data”.
Cumparatorul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produsului returnat, rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produsului. Daca constata aparitia unor elemente ce diminueaza valoarea produsului returnat in cazul Cumparatorului ce s-a retras din Contract, NINNA ART SHOES SRL va notifica Cumparatorul in acest sens. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restitui suma reprezentand contravaloarea produsului achizitionat de Client numai dupa verificarea produsului, retinand, daca este cazul, suma aferenta diminuarii de valoare a produsului returnat.
Cumparatorul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile calendaristice de la dataintrarii efective in posesie a produsului. In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care cumparatorul opteaza pentru un produs mai ieftin, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. NINNA ART SHOES S.R.L va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Cumparatorul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la inregitrarea returului de catre Vanzator. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre cumparator. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz iar Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda incepand cu exercitarea mai mult de 3 ori a dreptului de retragere din contract
Daca NINNA SHOES SRL va aprecia ca este necesara o schimbare Termenelor si Conditiilor, inclusiv a regulilor de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, va publica respectivele modificari pentru a asigura informarea tuturor utilizatorilor/cumparatorilor.