Politica de returnare
Retragerea din contract și politica de retur
Potrivit OUG nr 34/2014, Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesie a bunului, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Nu pot fi retrase contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art.16 din O.U.G Nr.34/2014, printre care:
- furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător.
Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul, înainte de expirarea perioadei de retragere, cu privire la decizia sa de a se retrage din contract. Acest lucru se face trimițând prin e-mail, la adresa office@galarieli.ro.
În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.
În cazul in care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului costul produselor, exclusiv costul livrării.
Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată în contul indicat de Cumpărător.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor returnate de către Cumpărător.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc., și care nu pot fi repuse în vânzare.
Costurile returnării vor fi suportate de Cumpărător. Returnarea se va face prin aceeași metodă de transport prin care Cumpărătorului i s-au livrat produsele, sau prin altă metodă aleasă de comun acord.
Returnarea produselor
Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul, prin email, în termen de cel mult 14 zile în cazul în care a constatat diferențe, erori sau neconformități între comanda plasată și bunurile livrate. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare.
Se pot returna produse neconforme cu specificațiile de pe Site în momentul cumpărării, produse trimise greșit de către Vânzător sau la alt volum decât cel comandat de Cumpărător. Nu se pot returna produse folosite sau seturi incomplete.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc., și care nu pot fi repuse în vânzare.
Costurile returnării vor fi suportate de Vânzător. Returnarea se va face prin aceeași metodă de transport prin care Cumpărătorului i s-au livrat produsele, sau prin altă metodă aleasă de comun acord.
Produsele returnate din cauza unor probleme de calitate vor fi inspectate de Vânzător pe baza procedurilor interne. Dacă Vânzătorul nu constată probleme de calitate, rambursarea sau compensarea nu va fi acceptată.
Înlocuirea produselor returnate sau rambursarea valorii acestora se va efectua în termen de 14 zile de la data primirii de către Vânzător a produselor returnate, conform celor specificate la punctul ”Retragerea din contract”.
RECLAMAȚII
Cumpărătorul trebuie să efectueze în scris, prin email, toate reclamaţiile referitoare la lipsuri din colet, neconformitate produse, erori de facturare, alte produse primite decât cele comandate etc., în termen de 14 zile de la primirea produselor. Reclamaţiile primite după această perioadă, nu vor fi luate în considerare.
Pentru returnarea produselor, se vor lua în considerare condițiile enumerate la paragraful privind dreptul de retragere și politica de retur.
Pentru înregistrarea oricărei reclamații, este necesară completarea formularului sau adresa office@galarieli.ro.
De reținut:
- anumite produse presupun condiții de păstrare specifice. Astfel, reclamații ulterioare de calitate nu pot fi primite și compensate, având în vedere lipsa controlului nostru asupra condițiilor de păstrare și manipulare;
- unele produse prezintă în mod natural sedimente, aglomerări sau un miros mai puțin agreabil. Aceste aspecte nu constituie probleme de calitate, iar, înainte de a le reclama, vă rugăm să citiți fișa produsului unde sunt specificate aceste caracteristici.
GARANȚIA
Toate Bunurile comercializate de către galarieli.ro beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe Site în momentul efectuării Comenzii, sunt nefuncționale sau prezintă vicii de fabricație, se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea Cumpărătorului, în urma unei notificări scrise (prin email) în termen de 14 zile de la primirea lor, în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Cumpărătorul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia cu unul conform. Dacă Vânzătorul nu poate înlocui produsul cu unul conform, va restitui contravaloarea acestuia.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu legislația în vigoare. Pentru Bunurile din Comandă care beneficiază de garanție în baza certificatelor de garanție emise de Vânzător și care se defectează în termenul de garanție, este necesară returnarea produsului defect, împreună cu copia facturii și certificatul de garanție. Pentru o soluționare cât mai rapidă a problemei, vă rugăm să ne furnizați cât mai multe detalii privind defecțiunea constatată, prin completarea Formularului de pe pagina de contact. În cazul în care produsele ajung la Vânzător neînsoțite de aceste documente, soluționarea problemei de garanție ar putea fi mult îngreunată sau chiar imposibilă. Costul transportului produselor revine în sarcina Vânzătorului. Dacă se constată pierderea dreptului de garanție, conform prevederilor din certificatul de garanție ce însoțește fiecare produs ce beneficiază de garanție, Vânzătorul poate solicita Cumpărătorului să achite contravaloarea costului de transport pentru produsul ce a fost returnat.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse, etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (folosirea altor substanțe decât cele specificate în documentele însoțitoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea directă a substanțelor chimice etc.), pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul produselor, intervenția mecanică asupra produselor.
RĂSPUNDEREA
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenele și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
Ulterior creării Contului, utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenelor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenelor și Condițiilor Site-ului.
Termenele și Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către galarieli.ro, aceștia fiind opozabili Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la data afișării în Site. Acceptarea Termenelor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online. Informațiile furnizate prin acest Site și prin intermediul comunicărilor scrise ori verbale, între Cumpărător și Vânzător, se obțin din surse considerate valabile și de încredere, sunt corecte şi complete în limita cunoștințelor noastre, dar nu au caracter exhaustiv, exactitatea lor nu poate fi garantată. galarieli.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru informațiile incomplete sau eventualele erori apărute în Site, dar se străduiește în permanență să corecteze și să completeze informațiile prezentate. Informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau a serviciilor disponibile pe Site nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
În cazul în care anumite bunuri sau servicii sunt listate la preț eronat pe Site, galarieli.ro își rezervă dreptul de a modifica sau de a anula orice Comandă care conține astfel de bunuri/servicii. În cazul în care Comanda a fost plătită, galarieli.ro va contacta Cumpărătorul pentru stabilirea unei soluții favorabile ambelor părți. galarieli.ro își rezervă dreptul de a corecta erorile de sistem sau prețurile afișate eronat, neintenționat. Din cauza fluctuațiilor specifice pieței, prețurile produselor pot fi modificate fără preaviz.
galarieli.ro nu va fi răspunzătoare pentru erori și inexactități tehnice apărute pe Site, erori dactilografice, documentație, ilustrații sau imagini eronate. Informațiile prezentate pe Site sunt actualizate periodic, îmbunătățiri și/sau modificări pot fi efectuate în orice moment.
În orice moment, galarieli.ro își rezervă dreptul, fără a notifica în prealabil Utilizatorul și Cumpărătorul, de a modifica politicile, Termenele și Condițiile, de a corecta orice erori care apar în Site sau în cadrul comunicărilor electronice/verbale.
Declinarea răspunderii referitoare la utilizarea produselor
galarieli.ro depune eforturi pentru a descrie produsele cât mai exact și explicit, dar nu poate garanta acuratețea sau caracterul complet al informațiilor care sunt furnizate prin intermediul Site-ului, blogului, rețelelor sociale, a convorbirilor telefonice sau a corespondenței purtate prin e-mail. Cade în sarcina Cumpărătorului de a cerceta modul adecvat de utilizare și informațiile de siguranță pentru fiecare produs pe care intenționează să-l comande, inclusiv toate reglementările legislative în vigoare pentru utilizarea corectă și eventual vânzarea produselor achiziționate sau fabricate cu produsele achiziționate.
galarieli.ro este un furnizor retail de încălțăminte din piele, confecționate în mod manual.
Conținutul Site-ului, a materialelor publicate pe rețele sociale sau tipărite, conversațiile telefonice sau corespondența prin e-mail nu sunt destinate pentru a diagnostica, trata, vindeca sau preveni orice boală.
Persoanele fizice sau juridice, care intenționează să comande bunuri de la galarieli.ro, trebuie să își exercite judecata lor independentă în determinarea oportunității achiziției acestora pentru un anumit scop sau utilizare. Utilizarea produselor nu presupune garanție, explicită sau implicită, pentru a obține efecte sau rezultate dorite.
Cumpărătorul ar trebui să achiziționeze bunuri de la galarieli.ro înțelegând clar că acestea nu sunt destinate și nu ar trebui să fie folosite ca un substitut pentru a diagnostica, trata, vindeca sau preveni orice afecțiune medicală sau boală. Informațiile despre produse și indicațiile privind utilizarea produselor sunt puse la dispoziție și publicate doar pentru scopuri educaționale, nu acoperă toate modalitățile de utilizare, toate măsurile de precauție, toate posibilele interacțiuni, incompatibilități sau efecte adverse. Aceste informații nu ar trebui să fie folosite ca un substitut pentru consultul medical, iar produsele nu ar trebui cumpărate sau administrate pentru a trata afecțiuni medicale sau boli.
Cumpărătorul – persoană fizică autorizată, întreprindere individuală, asociație familială sau orice altă persoană juridică – care utilizează bunurile achiziționate de la galarieli.ro pentru fabricarea unor produse cu scopul de a le valorifica prin vânzare, este singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor și regulamentelor aplicabile de fabricație și comercializare. Ca în orice proces de producție, este recomandată fabricarea unor loturi mici pentru evaluare, analiză și testare, înainte de a porni fabricarea de loturi comerciale complete.
Prin achiziționarea și utilizarea bunurilor vândute de galarieli.ro, Cumpărătorul trebuie să se asigure că deține cunoștințele necesare despre condițiile de siguranță, depozitarea și utilizarea adecvată a acestora. Cumpărătorul este de acord să inspecteze cu atenție toate bunurile primite și să raporteze orice probleme în cel mai scurt timp. Cumpărătorul este de acord că nu va face Vânzătorul responsabil pentru orice probleme care apar de la depozitarea și utilizarea necorespunzătoare a bunurilor achiziționate. Cumpărătorul își asumă responsabilitatea pentru produsele pe care le fabrică și/sau vinde, folosind bunurile și serviciile galarieli.ro.
Formular de retur
Potrivit OUG nr 34/2014, Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesie a bunului, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Nu pot fi retrase contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art.16 din O.U.G Nr.34/2014, printre care:
- furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător.
Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul, înainte de expirarea perioadei de retragere, cu privire la decizia sa de a se retrage din contract. Acest lucru se face trimițând prin e-mail, la adresa office@galarieli.ro.
În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.
În cazul in care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului costul produselor, exclusiv costul livrării.
Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată în contul indicat de Cumpărător.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor returnate de către Cumpărător.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc., și care nu pot fi repuse în vânzare.
Costurile returnării vor fi suportate de Cumpărător. Returnarea se va face prin aceeași metodă de transport prin care Cumpărătorului i s-au livrat produsele, sau prin altă metodă aleasă de comun acord.
Returnarea produselor
Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul, prin email, în termen de cel mult 14 zile în cazul în care a constatat diferențe, erori sau neconformități între comanda plasată și bunurile livrate. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare.
Se pot returna produse neconforme cu specificațiile de pe Site în momentul cumpărării, produse trimise greșit de către Vânzător sau la alt volum decât cel comandat de Cumpărător. Nu se pot returna produse folosite sau seturi incomplete.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc., și care nu pot fi repuse în vânzare.
Costurile returnării vor fi suportate de Vânzător. Returnarea se va face prin aceeași metodă de transport prin care Cumpărătorului i s-au livrat produsele, sau prin altă metodă aleasă de comun acord.
Produsele returnate din cauza unor probleme de calitate vor fi inspectate de Vânzător pe baza procedurilor interne. Dacă Vânzătorul nu constată probleme de calitate, rambursarea sau compensarea nu va fi acceptată.
Înlocuirea produselor returnate sau rambursarea valorii acestora se va efectua în termen de 14 zile de la data primirii de către Vânzător a produselor returnate, conform celor specificate la punctul ”Retragerea din contract”.
RECLAMAȚII
Cumpărătorul trebuie să efectueze în scris, prin email, toate reclamaţiile referitoare la lipsuri din colet, neconformitate produse, erori de facturare, alte produse primite decât cele comandate etc., în termen de 14 zile de la primirea produselor. Reclamaţiile primite după această perioadă, nu vor fi luate în considerare.
Pentru returnarea produselor, se vor lua în considerare condițiile enumerate la paragraful privind dreptul de retragere și politica de retur.
Pentru înregistrarea oricărei reclamații, este necesară completarea formularului sau adresa office@galarieli.ro.
De reținut:
- anumite produse presupun condiții de păstrare specifice. Astfel, reclamații ulterioare de calitate nu pot fi primite și compensate, având în vedere lipsa controlului nostru asupra condițiilor de păstrare și manipulare;
- unele produse prezintă în mod natural sedimente, aglomerări sau un miros mai puțin agreabil. Aceste aspecte nu constituie probleme de calitate, iar, înainte de a le reclama, vă rugăm să citiți fișa produsului unde sunt specificate aceste caracteristici.
GARANȚIA
Toate Bunurile comercializate de către galarieli.ro beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe Site în momentul efectuării Comenzii, sunt nefuncționale sau prezintă vicii de fabricație, se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea Cumpărătorului, în urma unei notificări scrise (prin email) în termen de 14 zile de la primirea lor, în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Cumpărătorul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia cu unul conform. Dacă Vânzătorul nu poate înlocui produsul cu unul conform, va restitui contravaloarea acestuia.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu legislația în vigoare. Pentru Bunurile din Comandă care beneficiază de garanție în baza certificatelor de garanție emise de Vânzător și care se defectează în termenul de garanție, este necesară returnarea produsului defect, împreună cu copia facturii și certificatul de garanție. Pentru o soluționare cât mai rapidă a problemei, vă rugăm să ne furnizați cât mai multe detalii privind defecțiunea constatată, prin completarea Formularului de pe pagina de contact. În cazul în care produsele ajung la Vânzător neînsoțite de aceste documente, soluționarea problemei de garanție ar putea fi mult îngreunată sau chiar imposibilă. Costul transportului produselor revine în sarcina Vânzătorului. Dacă se constată pierderea dreptului de garanție, conform prevederilor din certificatul de garanție ce însoțește fiecare produs ce beneficiază de garanție, Vânzătorul poate solicita Cumpărătorului să achite contravaloarea costului de transport pentru produsul ce a fost returnat.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse, etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (folosirea altor substanțe decât cele specificate în documentele însoțitoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea directă a substanțelor chimice etc.), pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul produselor, intervenția mecanică asupra produselor.
RĂSPUNDEREA
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenele și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
Ulterior creării Contului, utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenelor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenelor și Condițiilor Site-ului.
Termenele și Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către galarieli.ro, aceștia fiind opozabili Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la data afișării în Site. Acceptarea Termenelor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online. Informațiile furnizate prin acest Site și prin intermediul comunicărilor scrise ori verbale, între Cumpărător și Vânzător, se obțin din surse considerate valabile și de încredere, sunt corecte şi complete în limita cunoștințelor noastre, dar nu au caracter exhaustiv, exactitatea lor nu poate fi garantată. galarieli.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru informațiile incomplete sau eventualele erori apărute în Site, dar se străduiește în permanență să corecteze și să completeze informațiile prezentate. Informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau a serviciilor disponibile pe Site nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
În cazul în care anumite bunuri sau servicii sunt listate la preț eronat pe Site, galarieli.ro își rezervă dreptul de a modifica sau de a anula orice Comandă care conține astfel de bunuri/servicii. În cazul în care Comanda a fost plătită, galarieli.ro va contacta Cumpărătorul pentru stabilirea unei soluții favorabile ambelor părți. galarieli.ro își rezervă dreptul de a corecta erorile de sistem sau prețurile afișate eronat, neintenționat. Din cauza fluctuațiilor specifice pieței, prețurile produselor pot fi modificate fără preaviz.
galarieli.ro nu va fi răspunzătoare pentru erori și inexactități tehnice apărute pe Site, erori dactilografice, documentație, ilustrații sau imagini eronate. Informațiile prezentate pe Site sunt actualizate periodic, îmbunătățiri și/sau modificări pot fi efectuate în orice moment.
În orice moment, galarieli.ro își rezervă dreptul, fără a notifica în prealabil Utilizatorul și Cumpărătorul, de a modifica politicile, Termenele și Condițiile, de a corecta orice erori care apar în Site sau în cadrul comunicărilor electronice/verbale.
Declinarea răspunderii referitoare la utilizarea produselor
galarieli.ro depune eforturi pentru a descrie produsele cât mai exact și explicit, dar nu poate garanta acuratețea sau caracterul complet al informațiilor care sunt furnizate prin intermediul Site-ului, blogului, rețelelor sociale, a convorbirilor telefonice sau a corespondenței purtate prin e-mail. Cade în sarcina Cumpărătorului de a cerceta modul adecvat de utilizare și informațiile de siguranță pentru fiecare produs pe care intenționează să-l comande, inclusiv toate reglementările legislative în vigoare pentru utilizarea corectă și eventual vânzarea produselor achiziționate sau fabricate cu produsele achiziționate.
galarieli.ro este un furnizor retail de încălțăminte din piele, confecționate în mod manual.
Conținutul Site-ului, a materialelor publicate pe rețele sociale sau tipărite, conversațiile telefonice sau corespondența prin e-mail nu sunt destinate pentru a diagnostica, trata, vindeca sau preveni orice boală.
Persoanele fizice sau juridice, care intenționează să comande bunuri de la galarieli.ro, trebuie să își exercite judecata lor independentă în determinarea oportunității achiziției acestora pentru un anumit scop sau utilizare. Utilizarea produselor nu presupune garanție, explicită sau implicită, pentru a obține efecte sau rezultate dorite.
Cumpărătorul ar trebui să achiziționeze bunuri de la galarieli.ro înțelegând clar că acestea nu sunt destinate și nu ar trebui să fie folosite ca un substitut pentru a diagnostica, trata, vindeca sau preveni orice afecțiune medicală sau boală. Informațiile despre produse și indicațiile privind utilizarea produselor sunt puse la dispoziție și publicate doar pentru scopuri educaționale, nu acoperă toate modalitățile de utilizare, toate măsurile de precauție, toate posibilele interacțiuni, incompatibilități sau efecte adverse. Aceste informații nu ar trebui să fie folosite ca un substitut pentru consultul medical, iar produsele nu ar trebui cumpărate sau administrate pentru a trata afecțiuni medicale sau boli.
Cumpărătorul – persoană fizică autorizată, întreprindere individuală, asociație familială sau orice altă persoană juridică – care utilizează bunurile achiziționate de la galarieli.ro pentru fabricarea unor produse cu scopul de a le valorifica prin vânzare, este singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor și regulamentelor aplicabile de fabricație și comercializare. Ca în orice proces de producție, este recomandată fabricarea unor loturi mici pentru evaluare, analiză și testare, înainte de a porni fabricarea de loturi comerciale complete.
Prin achiziționarea și utilizarea bunurilor vândute de galarieli.ro, Cumpărătorul trebuie să se asigure că deține cunoștințele necesare despre condițiile de siguranță, depozitarea și utilizarea adecvată a acestora. Cumpărătorul este de acord să inspecteze cu atenție toate bunurile primite și să raporteze orice probleme în cel mai scurt timp. Cumpărătorul este de acord că nu va face Vânzătorul responsabil pentru orice probleme care apar de la depozitarea și utilizarea necorespunzătoare a bunurilor achiziționate. Cumpărătorul își asumă responsabilitatea pentru produsele pe care le fabrică și/sau vinde, folosind bunurile și serviciile galarieli.ro.